COVID-19 niestety pokrzyżował wiele planów, w tym zablokował eventy, które są nierozłączną częścią kultury streetwear. To właśnie na nich gros zajawkowiczów gromadził się, by wspólnie cieszyć się pasją do mody ulicznej. Na wydarzeniach streetwear mogliśmy oglądać najrzadsze parki, ciuchy oraz akcesoria. Mogliśmy złapać graila, o którym marzyliśmy… Niestety pozostały tylko wspomnienia, które miejmy nadzieję szybko powrócą do rzeczywistości. Nie możemy doczekać się powrotu eventów streetwear, dlatego wspominamy te najfajniejsze!
Sneakerness trafiło do stolicy 29.09.2018 i cieszyło się sporym zainteresowaniem. Sneakerness było eventem cyklicznym, który pojawiał się w takich miastach jak Berlin, Kolonia, Amsterdam czy Warszawa. Dzięki temu stało się ono jednym z najważniejszych wydarzeń na europejskiej scenie sneakersowej. Na Sneakerness gromadziły się topowe międzynarodowe marki, największe sklepy oraz najpopularniejsi prywatni sprzedawcy oraz kolekcjonerzy. Wszystko to, aby kupować, sprzedawać i wymieniać się limitowanymi parkami i ciuchami.
Równie ciekawym wydarzeniem było HYPE EXPO. Targi Hype Expo są targami mody streetwear. O wielkości tego wydarzenia świadczy to, że było ono organizowane na Stadionie Śląskim, który znajduje się na granicy Katowic i Chorzowa. Kompleks ten jest nowoczesnym obiektem, w którym zmieściło się około 100 miejsc na stoiska, zarówno większe jak i mniejsze. Na miejscu znajdowała się także strefa chill’u oraz strefa gastro jak i miejsce, w którym stacjonowały food truck’i. Dodatkowo oprócz idealnej okazji do zrobienia zakupów, spędzenia czasu w gronie znajomych i spotkania wielu osób z grupek internetowych, można również było wziąć udział w licznych atrakcjach na scenie oraz konkursach, które były zorganizowane w dniu targów.
Fajnym wydarzeniem, w którym braliśmy udział było StreetSpot. Organizowane przez grupę znajomych, która stworzyło wydarzenie skupione na modzie ulicznej w Polsce. Ich głównym celem było dostarczenie możliwie największej ilości atrakcji i rozrywki w trakcie wydarzenia. Skupiali się oni nie tylko na poszczególnych odnogach, ale nad całym streetwear’em w jego szerokim rozumieniu. Targi StreetSpot były zawsze otwarte na nowych wystawców, z którymi organizatorzy chceli stworzyć coś wyjątkowego.
W jakich eventach streetwear udało Wam się uczestniczyć?