Na polskim rynku streetwearowym pojawił się nowy gracz, który nie chodzi utartymi ścieżkami. Oysé powstało w 2019 roku, a celem założycieli było stworzenie marki dla każdego, bez względu na rasę, płeć, wyznanie oraz inne cechy kategoryzujące w jakiś sposób ludzi.
Stąd też hasło, które widnieje zarówno na ich Facebooku oraz profilu na Instagramie – Be Tolerant, Fuck Prejustices, Be Yourself.
Brand w swoich projektach stawia przede wszystkim na jakość, minimalizm, a także wyjątkową dbałość o szczegóły. W pierwszym dropie pojawiły się trzy kolorystyki bluz, teesy w dwóch kolorystykach oraz wiatrówki w dwóch kolorach. Można stwierdzić, że było to jedynie badanie rynku i poszukiwanie targetu marki.
To co brand zaprezentował nam w swojej drugiej kolekcji „Fall/Winter 2019” zupełnie różni się od tego, co zazwyczaj widujemy wśród polskich marek streetwear. Zacznijmy od strony internetowej, na której znajdziemy przede wszystkim – kryjącą wiele świetnych zdjęć sekcję – lookbook oraz oczywiście zakładkę z itemami z nowej kolekcji.
Tutaj Oysé postawiło na kombinacje: zieleni, bieli, złota, czerni oraz beżu. W kolekcji Fall/Winter 2019 znajdziemy: kamizelkę, teesy w dwóch kolorystykach z nadrukiem reflective, polar 1/4 zip, longsleeve rugby polo, czapki z daszkiem w dwóch kolorystykach oraz czapkę zimową. Brand na pewno nie postawił na ilość itemów, a na ich jakość.
Polecamy sprawdzić również Instagrama marki, który prezentuje się niezwykle estetycznie!