Co prawda, nie szata zdobi człowieka, ale zjawisko “How much is your outfit” jest ciekawym zjawiskiem. Wydaje się, że jeszcze kilka lat temu na tak drogie ciuchy mogli sobie pozwolić tylko najbogatsi.
Na czym ono polega? Są to spotkania, na których można pochwalić się swoimi ubraniami oraz ich cenami. Streetwear daje możliwość nie tylko konsumpcji, ale również zarobku. Ci bardziej obrotni, dzięki wiedzy i sprytowi potrafią zarobić na modzie ulicznej naprawdę spore sumy. Dlatego też, w cyklach „How much is your outfit” udział biorą nie tylko dorośli, ale również nastolatkowie, którzy dorobili się na resellingu czy proxy.
Na chodnikach większych miast często możemy zauważyć „małolatów” śmigających w Louis Vuitton, Prada, Dior czy Gucci i obecnie, dla każdego siedzącego w temacie streetwear, nie jest to szokiem.
W połowie 2020 roku do sieci zaczęło trafiać sporo contentu powiązanego z akcją „How much is your outfit”. Do akcji przyłączył się nawet Drake. W odcinku nagrywanym przez @icykof, raper pochwalił się stylizacją za $979 000.
Burzę medialną wywołał materiał video stworzony przez polskiego youtubera czuuXa, w którym outfitami mogła pochwalić się warszawska młodzież. O akcji pisało wiele portali, które nie do końca zdają sobie sprawę z tego, jak potężnym biznesem stał się streetwear i że mogą na nim zarabiać również niepełnoletni.