MISBHV powstało na przełomie lat 2008/2009 – Natalia Maczek, wraz z koleżanką ze studiów, Katarzyną Kotonowską założyły małą firmę. Nie istniał wówczas Instagram, a na FB nie było stron typu fanpage. Pomimo tego, Facebook stał się główną formą komunikacji brandu Maczek.
Założycielka brandu posługiwała się również takimi formami marketingowymi jak wlepki z logo oraz ulotki. Już wtedy ubrania MISBHV przyciągały uwagę nieszablonowym designem, wyróżniającym się spośród ciuchów z sieciówek.
Dziś marka jest znana globalnie. Katarzynę Kotonowską w składzie zastąpił Tomasz Wirski, który pełni funkcję dyrektora kreatywnego marki. Wraz z Natalią Maczek zdążyli razem otworzyć pierwsze butiki tymczasowe w Paryżu, zaprezentować kolekcję „Objects of Desire” w Nowym Jorku w 2016 roku, zorganizować pokaz kolekcji „Polish Jazz” w Pałacu Kultury w Warszawie w 2018 roku.
Od początku swojej działalności brand streetwear szył kolekcje unisex, równocześnie mając z tyłu głowy fakt iż, w Nowym Jorku, na rynku zdominowanym przez brandy męskie, warto pokazać kolekcję damską oraz to, że warto odejść od typowego dla marek modowych europocentryzm i skierować swoje działania na rozwojową Azję. Warto podkreślić, że znaczna część kolekcji MISBHV sprzedawana jest właśnie w Chinach.
MISBHV nie lubi być określane marką, zaś na swojej stronie internetowej opisują siebie jako społeczność – „community”. Do niej należy m.in. Sita Abellan, artyści, plastycy, modele… To także grupa, którą łączy imprezowy styl życia oraz dobra muzyka. Motywy z płyt czy teledysków często trafiają do kolekcji brandu.
Ich ubrania nosiły takie gwiazdy jak Rihanna, A$AP Rocky, Miley Cyrus czy The Weekend. W kolekcjach znajdziecie również charakterystyczne dla marki motywy popkulturowe – odniesienia do historii imprez klubowych oraz elementy z archiwów własnych.
Itemów od MISBHV najlepiej szukajcie w oficjalnym sklepie internetowym marki!