Założycielem Fear of God jest Jerry Lorenzo. Urodził się on 1976 roku w Sacramento i wraz ze swoimi rodzicami szybko przeprowadził się do Chicago. Jego ojciec Jerry Senior był trenerem w Major League Baseball, wcześniej będąc również zawodnikiem tej ligi. Rodzice Jerrego byli praktykującymi chrześcijanami, a w ich domu często sięgano po książki o tematyce religijnej. Dorastając Jerry złapał zajawkę na klasyczny rock i zbierał koszulki rockowe w klimacie vintage. Po liceum młody Lorenzo udał się na uniwersytet Loyola Marymount w Los Angeles, gdzie rozpoczął naukę biznesu, równocześnie pracując w takich sklepach jak Diesel czy GAP. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w pracy wiedział on na jakie produkty panuje największy popyt i zaczął robić je na własną rękę.
Następnie Lorenzo objął posadę w agencji sportowej w Chicago, gdzie pomagał swojemu ojcu. Przyszedł czas na poważną decyzję i Jerry postanowił przenieść się do Los Angeles. Wraz z kumplami zajmował się tam organizacją imprez w luksusowych klubach, w których pojawiały się takie gwiazdy jak Big Sean, Wale czy Virgil Abloh. Lorenzo cały czas angażował się również w pracę w agencji sportowej i właśnie w taki sposób zrodził się pomysł na własną markę odzieżową. Warto dodać, że Jerry swego czasu był agentem Matta Kempa, zawodnika Dodgers oraz doradzał mu w zakresie ubioru. Pewnego razu Jerry doszedł do wniosku, że sporo itemów, które interesowały Kempa jest nieosiągalnych, dlatego postanowił je stworzyć sam. Poświęcił on dużo czasu na nauki związane z szyciem i metodą „cut and sew”, w międzyczasie inwestując w kolejne projekty odzieżowe. Finalnie udało mu się ruszyć z pierwszą autorską kolekcją.
Jerry zawsze chciał tworzyć coś, co może zainspirować drugiego człowieka. Często z rodzicami dywagował o Bogu, o tym jak chmury i ciemność otaczają jego królestwo. Postanowił on skupić się na mrocznej części religii i przedstawić ją w nowym świetle.
W 2013 roku Jerry Lorenzo zaprezentował swój brand, zaś całość wystartowała w postaci prototypów. Hype na Fear Of God nakręcił Big Sean. Żona Jerrego, Desiree znała stylistę rapera. Lorenzo przekazał mu listę dostępnych sampli ze wskazaniem najlepszych dla Seana pozycji. Longsleeve oraz hoodie z krótkim rękawem zaprowadziło Lorenzo aż do Kanyego Westa, który też po czasie otrzymał sample. West umożliwił Lorenzo kolaborację z A.P.C. Jerry potrzebował bodźca do działania, zbliżał się do trzydziestki i miał już syna. Organizacja imprez nie była dla niego wystarczająco poważnym zajęciem.
Produkty Fear of God od początku nawiązywały do klimatu high-end. Szyto je z wysokiej jakości materiałów z Japonii i Włoch, dlatego też teesa wyceniono na $150, zaś bomberkę na $1095. Następnie kolekcja sampli nieco spuściła z tonu. Stało się to, gdyż Lorenzo został zaangażowany przez Kanye do stworzenia merchu do trasy koncertowej Yeezus.
Druga kolekcja odnosiła się do tematyki lat 90-tych. Została utrzymana w odcieniach szarości, pojawiły się w niej również takie itemy jak – hoodie z krótkim rękawem czy koszule flanelowe z suwakiem. Poprzez trzecią kolekcję, która również nawiązywała się do tych samych lat, Jerry chciał w pewien sposób zdefiniować czasy, w których obecnie żyjemy, właśnie za pomocą odzieży, sylwetek oraz sposobu w jaki ludzie noszą te elementy. W międzyczasie doszło również do kolaboracji z C / C H R I S T oraz wystartowano z pierwszymi pop-up store’ami.
Sposób poruszania się Fear of God oraz Jerrego Lorenzo bazuje na intuicji. Jego marka nie trzyma się sztywno ustawionych harmonogramów. W międzyczasie Lorenzo zdążył pracować przy wspólnej kolekcji z kalifornijskim sklepem PacSun oraz zajmował się przygotowaniem stylówki Justina Biebera do trasy koncertowej The Purpose. Jerry pracował również razem z Kanye przy tworzeniu kultowego modelu Yeezy 750, co wspomina jako ogromną lekcję, która wiele go nauczyła.
W 2015 roku pojawiła się także czwarta autorska kolekcja Lorenzo. W niej pojawiły się kurtki bomber wyprodukowane z nylonu, wygodne bluzy z kapturem oraz flanelowe koszule pozbawione rękawów.
2017 rok to piąta kolekcja Fear of God. Odnosiła się ona do sportu, który towarzyszył właścicielowi marki od dziecka. Dzięki tej kolekcji, Jerry mógł zamknąć tematy, które mu ciążyły. Spędził czas w miejscach z dzieciństwa. Meble, które wykorzystano do produkcji video promocyjnego należały do babci Lorenzo, a planem został jego dom rodzinny w Sacramento. Lookbook składał się z aż 96 fotografii, a wśród modeli i modelek znalazły się takie twarze jak Geron, Sasha, Selena, Alanna czy Adonis.
Spore zamieszanie wywołała także kolaboracyjna kolekcja z Vans. W tym samym roku Lorenzo pracował jeszcze nad merchem Kendricka Lamara, do trasy koncertowej DAMN czy Jaya-Z i jego albumu 4:44.
Rok 2018 przyniósł pracę nad szóstą autorską kolekcją Fear of God oraz kolaborację z Nike. Szósta kolekcja zawierała około 100 produktów, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W niej nawiązania do sportu, grup robotniczych oraz klimatu vintage. Dodatkowo możliwość stworzenia własnego modelu Nike od podstaw, było dla Lorenzo nie lada wyróżnieniem. Właśnie w taki sposób powstał model Nike Air Fear of God 1. Buty trafiły na półki 15 grudnia 2018 roku, zaś wcześnie FOG mogło pochwalić się kolaboracją z Converse.
Gdzie kupić ciuchy od Fear of God? Najłatwiej będzie udać się na oficjalną stronę internetową marki i sprawdzić dostępność interesujących was itemów.